Sunday, March 24, 2019

MATEMATICA UNEI CAUTARI







       Ne-am intalnit, ne-am vorbit dupa care ne-am tolanim pe o integrala de la minus infinit la plus infinit...eram asa de alungiti incat am incercat sa ne derivam...nu ne ieseau starile, asa ca am trecut la teoria cuantica introducand intre noi viteza luminii si timpul, nici asta nu ne-a iesit - si ca sa fie totul complet am facut in asa fel incat am aplicat teoria haosului, tu te duceai in trecut sa cauti un eveniment eu umblam prin prezent cautandu-te pe tine, iar integrala pe care ne tolaneam amandoi a ramas goala...un gol de la minus infinit la plus infinit.

No comments:

Bucurestiul in noapte

 Bucurestiul e tare fain noaptea, are un farmec anume, un anumit tip de oameni, oameni cu chef de viata, oameni care se duc tarziu la culcar...