Monday, February 04, 2019

SEX CU LUMINA

       
              
         

      O noapte intreaga am baut whisky desirand povesti despre fotoni, o noapte intreaga cautam lungimea ei de unda...stii, este ca o rochie numai ca in seara asta nu o avea, era goala iar noi atat de beti incat am fi vrut sa facem sex cu ea, sa-i simtim miscarile,sa-i atingem sanii. Eram atat de beti incat am stins lumina, cautand-o apoi disperati, pierduti unul de celalalt. Mi-am aprins o tigara  cautand lumina, cautandu-te pe tine, cautand nu stiu ce dracu'! Stateam amandoi intinsi pe jos unul intr un colt al timpului altul in celalat colt cu toti fotonii facuti tandari la picioarele nostre, cu buzele ei sangerande, cu sanii ei atarnand de lutstra...Ce tampiti, am fi vrut sa facem sex cu lumina!

No comments:

Bucurestiul in noapte

 Bucurestiul e tare fain noaptea, are un farmec anume, un anumit tip de oameni, oameni cu chef de viata, oameni care se duc tarziu la culcar...